Projekt pt. „Przyjazny POZ- Zadowolony pacjent” realizowany będzie w okresie od 01.02.2018 roku do 31.01.2020 przez Związek Pracodawców „Mazowieckie Porozumienie Pracodawców Ochrony Zdrowia”w partnerstwie z Przychodnia Lekarska „Zdrowie”.
Celem głównym projektu jest wzrost zadowolenia pacjenta i podniesienie jakości funkcjonowania 50 POZ z całej Polski poprzez wdrożenie systemowych rozwiązań organizacyjnych w okresie od 01.02.2018 – 31.01.2020.
Realizacja celu odbędzie się poprzez przeprowadzenie kampanii informacyjno – edukacyjnej w zakresie zdrowego żywienia, szkolenie personelu pomocniczego zatrudnionego w POZ, wprowadzenie telekonsultacji „lekarz – lekarz” opartych na bazie istniejących usług.
Odbiorcami działań w projekcie będzie:
- 50 podmiotów leczniczych (POZ) udzielających świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju POZ na podstawie zawartej umowy z dyrektorem właściwego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, które wdrożą narzędzia projakościowe w swoich strukturach z terenu całej Polski.
- 180 osób (162K/18M)– pracowników POZ którzy podniosą swoje kompetencje na wybranych tematycznie szkoleniach, pracująca na terenie całego kraju w rozumieniu przepisów KC w 50 POZ zarejestrowanych w projekcie. Będą to osoby zatrudnione na stanowisku personelu pomocniczego (m.in. rejestratorek/rejestratorów, personelu medycznego, pielęgniarek/pielęgniarzy) oraz lekarze.
Działania zaplanowane do realizacji:
- Organizacja spotkań w zakresie edukacji zdrowotnej dla pacjentów POZ – kampania informacyjno – edukacyjna w zakresie zdrowego żywieni
- Opracowanie i wdrożenie programu rozwoju kadr POZ – szkolenia personelu obsługowego
- Współpraca lekarzy POZ i AOS – usprawnienie przepływu informacji – elektroniczna wymiana informacji medycznej
WAŻNE INFORMACJE:
- harmonogram realizacji projektu
- Zapytanie cenowe dietetyk – wzór oferty – NOWE
- Informacja o wyniku zakończenia procedury wyboru najkorzystniejszych ofert na usługę prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji polegających na doradztwie z zakresu zdrowego żywienia –
- Informacja o wyniku zakończenia procedury wyboru najkorzystniejszych ofert na usługę prowadzenia spotkań informacyjnych dla 51 POZ oraz spotkań grupowych dla ich pacjentów biorących udział w projekcie –
- Zapytanie ofertowe nr 4a/2018 na usługę prowadzenia spotkań informacyjnych dla 51 POZ oraz spotkań grupowych dla ich pacjentów biorących udział w projekcie –
- Zapytanie ofertowe nr 3a/2018 na usługę prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji
- Informacja o wyniku zakończenia procedury wyboru najkorzystniejszych ofert na,usługę prowadzenia spotkań informacyjnych dla 51 POZ oraz spotkań grupowych dla ich pacjentów biorących udział w projekcie
- STRONA INTERNETOWA – Zasada na usługę prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji
- Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia spotkań informacyjnych dla 51 POZ oraz spotkań grupowych dla ich pacjentów
- Informacja o wyniku zakończenia procedury wyboru najkor [nocleg ze śniadaniem] – NOWE
- ZAPYTANIE CENOWE –
- ZAPYTANIE CENOWE –
- ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2018 – Zamówienie na usługi hotelowe, wyżywienie w postaci obiadów, kolacji oraz przerw kawowych w trakcie szkolenia i wynajem sali konferencyjnej dla uczestników szkoleń w ramach projektu –
- ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2018
- REGULAMIN REKRUTACJI
- DOKUMENTY REKRUTACYJNE PLACÓWEK POZ ORAZ UCZESTNIKÓW
- Protokół wyboru najkorzystniejszych ofert na usługi szkoleniowe realizowane w ramach projektu „Przyjazny POZ- Zadowolony pacjent”
Zgłoszenia placówek medycznych POZ oraz ich pracowników przyjmowane będą:
- osobiście w Biurze Projektu- ul. Żwirki i Wigury 33 lok.50 Radom
- mailowo na adres a.szparaga@pzmazowsze.pl
- drogą wysyłkową : 26-600 Radom ul. Żwirki i Wigury 33 lok.50 poprzez dostarczenie wypełnionych formularzy rejestracyjnych od dnia 15.02.2018 roku do dnia 31.03.2018.