Szanowni Członkowie,
Tak jak zapowiadaliśmy przystąpiliśmy do budowania sklepu ogólnomedycznego w którym każdy z Was będzie mógł zaopatrzyć swoją przychodnię we wszystkie niezbędne rzeczy.
Żeby zrealizować ten cel potrzebujemy Państwa pomocy. Jesteśmy na etapie ustalania podstawowego asortymentu oraz negocjowaniu cen z dostawcami.
Jednak, żeby usprawnić ten proces, wybrać optymalnych dostawców, zbudować odpowiedni asortyment i wynegocjować najtańsze ceny potrzebujemy informacji o zakupach w Państwa podmiotach.
Prosimy o przesłanie na adres biuro@pzmazowsze.pl kserokopii faktur z zakupu: środków medyczny i higienicznych ( strzykawki, opatrunki, środki czystości itp. ) artykułów biurowych ( papier do drukarek, druki, tonery itp.) oraz środków farmaceutycznych ( leki )
Faktury mogą mieć zamazane dane Państwa oraz dostawców. Zależy nam tylko na poznaniu cen zakupów oraz asortymentu.
Pozdrawiamy Serdecznie
Zarząd MPPOZ