Z wielką przyjemnością informujemy o udziale naszej placówki w projekcie ”Przyjazny POZ-Zadowolony pacjent” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 realizowanym przez Związek Pracodawców „Mazowieckie Porozumienie Pracodawców Ochrony Zdrowia” w partnerstwie z Przychodnią Lekarską „Zdrowie”.
Celem głównym projektu jest wzrost zadowolenia pacjenta i podniesienie jakości funkcjonowania 51podmiotów leczniczych POZ z całej Polski poprzez wdrożenie systemowych rozwiązań organizacyjnych w okresie od 01.02.2018 do 31.01.2020.
GRUPĄ DOCELOWĄ PROJEKTU JEST:
- 51 podmiotów leczniczych POZ udzielających świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju POZ, które wdrożą narzędzia projakościowe w swoich strukturach na terenie całej Polski.
- 180 osób – pracowników podmiotów leczniczych POZ zatrudnionych na stanowisku personelu pomocniczego (m.in. rejestratorek/rejestratorów, personelu medycznego, pielęgniarek/pielęgniarzy) oraz lekarzy pracujących na terenie całego kraju w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w 51 podmiotach leczniczych POZ, którzy podniosą swoje kompetencje na wybranych tematycznie szkoleniach.
ZADANIA PRZEWIDZIANE DO REALIZACJI W PROJEKCIE:
ZADANIE 1.
Spotkania w zakresie edukacji zdrowotnej dla pacjentów POZ organizowane w ramach kampania informacyjno -edukacyjnej w zakresie zdrowego żywienia, tj. w szczególności:
- a) Grupowe spotkania informacyjne z zakresu zdrowych nawyków żywieniowych dla pracowników POZ
- b) Grupowe spotkania informacyjne z zakresu zdrowych nawyków żywieniowych dla pacjentów POZ
- c) Indywidualne/osobiste konsultacje w zakresie edukacji zdrowotnej nt. zdrowego żywienia dla pacjentów POZ
- d) Telefoniczne konsultacje w zakresie edukacji zdrowotnej nt. zdrowego żywienia dla pacjentów POZ
ZADANIE 2.
Opracowanie i wdrożenie programu rozwoju kadr POZ, tj. w szczególności:
- a) Szkolenia personelu obsługowego:
- Asertywność i efektywna komunikacja z pacjentem. Jak skutecznie prowadzić aktywną i profesjonalną obsługę pacjenta. Standardy obsługi pacjenta w przychodni.
- Pacjent – mój towarzysz
- Praktyczne metody zarządzania czasem
- Wypalenie zawodowe personelu medycznego
- Prawa pacjenta. Vademecum personelu medycznego
- Stacjonarny kurs dietetyczny
- b) Wizyty studyjne dla pracowników POZ w placówkach leczniczych POZ
ZADANIE 3.
Współpraca lekarzy Podstawowej Opieki Zdrowotnej i Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej – usprawnienie przepływu informacji – elektroniczna wymiana informacji medycznej tj.:
- a) Telekonsultacje Lekarz/Lekarz diabetolog, endokrynolog
- b) Telekonsultacje specjalista/specjalista dietetyk, psycholog
WARTOŚĆ PROJEKTU: 1 740 420,00 zł
WKŁAD FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ: 1 466 825,97 zł
Szczegółowe informacje dotyczące projektu uzyskają Państwo bezpośrednio w punkcie rejestracyjnym placówki POZ oraz na stronie internetowej realizatora projektu:
https://pzmazowsze.pl/przyjazny-poz-zadowolony-pacjent/
Kontakt do realizatora projektu:
Związek Pracodawców „ Mazowieckie Porozumienie Pracodawców Ochrony Zdrowia”
- Żwirki i Wigury 33 lok. 50,
26-600 Radom
Koordynator Projektu: Magdalena Dawidowska
tel. 531-370-370
e-mail: m.dawidowska@pzmazowsze.pl
AKTUALNOŚCI
- harmonogram realizacji projektu
- Zapytanie cenowe dietetyk – wzór oferty
- Informacja o wyniku zakończenia procedury wyboru najkorzystniejszych ofert na usługę prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji polegających na doradztwie z zakresu zdrowego żywienia –
- Informacja o wyniku zakończenia procedury wyboru najkorzystniejszych ofert na usługę prowadzenia spotkań informacyjnych dla 51 POZ oraz spotkań grupowych dla ich pacjentów biorących udział w projekcie –
- Zapytanie ofertowe nr 4a/2018 na usługę prowadzenia spotkań informacyjnych dla 51 POZ oraz spotkań grupowych dla ich pacjentów biorących udział w projekcie –
- Zapytanie ofertowe nr 3a/2018 na usługę prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji
- Informacja o wyniku zakończenia procedury wyboru najkorzystniejszych ofert na,usługę prowadzenia spotkań informacyjnych dla 51 POZ oraz spotkań grupowych dla ich pacjentów biorących udział w projekcie
- STRONA INTERNETOWA – Zasada na usługę prowadzenia indywidualnych konsultacji oraz telekonsultacji
- Zapytanie ofertowe na usługę prowadzenia spotkań informacyjnych dla 51 POZ oraz spotkań grupowych dla ich pacjentów
- Informacja o wyniku zakończenia procedury wyboru najkor [nocleg ze śniadaniem] – NOWE
- ZAPYTANIE CENOWE –
- ZAPYTANIE CENOWE –
- ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2018 – Zamówienie na usługi hotelowe, wyżywienie w postaci obiadów, kolacji oraz przerw kawowych w trakcie szkolenia i wynajem sali konferencyjnej dla uczestników szkoleń w ramach projektu –
- ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2018
- REGULAMIN REKRUTACJI
- DOKUMENTY REKRUTACYJNE PLACÓWEK POZ ORAZ UCZESTNIKÓW
- Protokół wyboru najkorzystniejszych ofert na usługi szkoleniowe realizowane w ramach projektu „Przyjazny POZ- Zadowolony pacjent”
Zgłoszenia placówek medycznych POZ oraz ich pracowników przyjmowane będą:
- osobiście w Biurze Projektu- ul. Żwirki i Wigury 33 lok.50 Radom
- mailowo na adres a.szparaga@pzmazowsze.pl
- drogą wysyłkową : 26-600 Radom ul. Żwirki i Wigury 33 lok.50 poprzez dostarczenie wypełnionych formularzy rejestracyjnych od dnia 15.02.2018 roku do dnia 31.03.2018.